piątek, 18 października 2013

Ziaja - maska intensywna odbudowa


 Jedna z moich ulubionych odżywek!
Niby to maska ale ja używam jak zwykłą odżywkę, czyli po każdym myciu. Przede wszystkim tania! Koszt ok. 6zł. a działa jak droższe odżywki. Ma bardzo przyjemny, kokosowy zapach. Efekty widoczne od razu: włosy są wygładzone, łatwo je rozczesać, są jakby nawilżone. Dzięki 'budyniowej' konsystencji aplikacja jest przyjemna i niekłopotliwa- nie spływa z włosów. Na minus wg mnie zasługuje opakowanie, zawsze gdy jestem pod prysznicem i mam mokre ręce nie mogę jej odkręcić. I to wszystko. Według mnie ta maska jest idealnym zamiennikiem odżywek z 'górnej' półki gdy chcemy na coś przyoszczędzić pieniążki- nasze włosy tego wtedy nie odczują a kasa zostanie w kieszeni.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz