niedziela, 27 października 2013

Lemax Colour Deco Crack


Dziś postanowiłam wykorzystać pękający lakier , który już dawno odszedł w zapomnienie i leżał na dnie pudełka. Ma w sobie ogromną ilość srebrnych drobinek.
Kupiłam go około rok temu w osiedlowym sklepiku. To mój jedyny lakier z tej marki. Koszt ok 5zł. Muszę przyznać, że jakościowo nie jest taki zły, szybko i mocno pęka. Małym minusem jest to, że po zaschnięciu staje się matowy, co nie wygląda zbyt ładnie, dlatego wymaga użycia top coatu.

Poniżej zdjęcia, tak prezentuje się na paznokciach, jako baza lakier z poprzedniego posta klik.
To mój jedyny pękający lakier, jakoś nie mogłam się do nich przekonać ale muszę przyznać, że efekt jaki dziś uzyskałam naprawdę mi się spodobał :)



Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. Masz piękne paznokcie :) nie wiedziałam że folijką? tylko jaką? też można ratować paznokcia. Koniecznie mi napisz jakiej użyłaś a i widzę że zaczęłaś blogowanie :) dodaj sobie listę obserwatorów :) będzie mi łatwiej do Cb zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jeśli chodzi o folię jaką użyłam to była to taka folia w jaką są opakowane nieraz bombonierki, moja była akurat z ptasiego mleczka ;P Przykleiłam + pokryłam warstwą kleju, poczekałam aż wyschnie i spiłowałam. Na razie się trzyma :)

      Usuń
    2. o to o tym nie słyszałam ja robiłam raz torebka z herbaty a potem już chusteczką higieniczną i ją polecam :) ale dzięki za info bo będę robić artykuł do portalu BeatyBook.pl i z pewnością wykorzystam też Twój pomysł jako dodatek :)
      A i kochana weź w ustawieniach w projekcie wyłącz sobie weryfikację obrazkową bo blogerzy tego nie lubią :) ja też tak miałam na początku :)

      Usuń
    3. bardzo się cieszę - mój pomysł pójdzie w świat ;) a weryfikacja już poprawiona :)

      Usuń
    4. To teraz obserwatorium Ci zostało do zrobienia jeszcze :)

      Usuń