wtorek, 5 listopada 2013

kwieciste nude



Po ostatnim krzykliwym różu nadeszła pora na coś spokojniejszego. To zdobienie ujrzałam kiedyś w internecie i tak mi się spodobało, że  musiałam  je mieć na swoich pazurkach! Strasznie długo za mną chodziło :)

Ehh mój blog miał być kosmetyczny a ostatnio tylko pazurki mi w głowie. Tak się wkręciłam, że parę dni temu zakupiłam nawet  moje pierwsze farbki akrylowe. I tu właśnie pierwszy raz użyłam białej. Także przede mną jeszcze mnóstwo zdobień bo farbki bardzo mi się spodobały :) 

Ale wróćmy do dzisiejszego zdobienia :) Oto zdjęcia:


w świetle dziennym





Użyte lakiery:


Od lewej:
- złoty Golden Rose Paris 78
- nude Wibo Express growth (nie wiem gdzie wibo mają numerki)
+ biała farbka akrylowa

Wykonanie jest bardzo proste, kwiatki i kropeczki zrobiłam przy użyciu sondy. Myślę, że nie trzeba bardziej szczegółowo opisywać.

Przy okazji wspomnę, że dziś w końcu dotarła do mnie przesyłeczka z Azjatyckiego Bazaru z odlewkami 3 kremów BB :D Czekałam na nią 2 tyg,oczywiście będę testować i będzie notka o każdym :) Jestem strasznie ciekawa tych sławnych kremów!


Jak Wam się podoba moje dzisiejsze zdobienie?



Pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. śliczne zdobienie bardzo ładne kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te kwiatuszki sama nie pamiętam kiedy ja ost miałam takie na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, takie delikatne kolorki ;D
    Chyba mamy podobne pomysły, u mnie też są takie kwiatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatki ;)
    Wytrwałości w prowadzeniu bloga ;)
    Zapraszam do obserwacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. super wzorek, ja nie mam cierpliwości do tego, żeby tworzyć takie cuda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mam cierpliwość robić pierwszą rękę, bo nie mogę się doczekać jak będzie wyglądać końcowy efekt ale potem z drugą się już morduję heheh

      Usuń
  6. otagowałam cię http://nailartbymargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń