poniedziałek, 1 października 2012

Avon - "Uwodzicielskie nawilżenie" i "Usta w pełni"



Dziś dotarła do mnie przesyłka, którą kliknęłam kilka dni temu na Allegro.
Nie wiem czy macie tak samo ale ja zawsze mam problem z dobraniem koloru szminki. Zawsze oglądam w drogerii wszystkie bardzo dokładnie i jak już w końcu się zdecyduję to po przyjściu do domu okazuje się, że odcień jednak mi nie pasuje. Zawsze żałuję potem wydanych pieniędzy i produktu który leży gdzieś w kącie do czasu aż się przeterminuje i będzie można go wyrzucić. Ostatnio buszując na Allegro zobaczyłam ofertę próbek szminek z Avonu. Mnóstwo kolorów za niewielkie pieniądze = idealna opcja dla mnie. Będę mogła spróbować każdej, ponosić zastanowić się co pasuje a potem wiadomo będzie czego konkretnie szukać :)


    
Próbki przyszły do mnie zapakowane każda osobno, wyglądem przypominają mini szmineczki.



Uwodzicielskie spojrzenie, 12 sztuk, zdjęcie bez flesza
Cena: 9,50zł


zdjęcie z fleszem

nazwy odcieni


na ustach odcień Plum Gorgeous





Usta w pełni, 10 sztuk, zdjęcie bez flesza
Cena:7,99zł

zdjęcie z fleszem

nazwy odcieni



a tak prezentuje się na ustach odcień  Shimmer peach

a tak prezentuje się całość :)

Koszt przesyłki to tylko 4zł, przesyłka była wysłana od razu po wpłacie i dotarła do mnie po 2 dniach. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany sprzedawcą to jest to: ElaM007 .
Co do jakości szminek to na razie nie mogę nic powiedzieć ponieważ przetestowałam tylko dwa odcienie i to tylko na chwileczkę. Jednak nie na jakości głównie mi zależało a na sprawdzeniu jak wyglądam w różnych kolorach i ewentualnie teraz będę mogła zakupić szminki niekoniecznie z tej samej firmy ale w zbliżonym odcieniu bez ryzyka że w domu się rozmyślę :) 
Podsumowując myślę, że zakup się opłacał zważywszy na to, że próbki te nie są jednorazowe. Niektóre bardziej wyraziste odcienie będą idealne na imprezy i podejrzewam, że wystarczą mi takie malutkie- nie ma sensu na tylko takie rzadsze okazje kupować pełnowymiarowej szminki. Z tych "dziennych" odcieni pewnie coś dokupię, ale będę pewna, że zużyję :)
Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz