środa, 30 października 2013

wspomnienie lata



Ostatnio pogoda jest taka słoneczna, że naszło mnie na wspominki lata. Pomyślałam, że pokażę Wam jakie pazurki nosiłam bardzo często w ubiegłe wakacje. Nie jest to nic skomplikowanego jednak mam nadzieję, że się Wam spodoba :)





Lakiery, które zostały wykorzystane:


Wykonanie:
  1. paznokcie z wyjątkiem palca serdecznego pomalowałam niebieskim wibo Express grown
  2. na palcu serdecznym biały lakier miss sporty Et Voila Nail Tip Whitener (jest to lakier do końcówek, innego nie miałam więc użyłam tego ale jest trochę za gęsty do malowania całych paznokci)
  3. na kciuku zrobiłam białe kropeczki 
  4. na palcu serdecznym niebieskie kropeczki
  5. wszystkie paznokcie pokryłam lakierem z drobinkami z Golden Rose With Protein 318 


Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. lubie takie delikatne odcienie niebieskiego zresztą w ogóle lubię niebieski :) świetnie się komponowały do opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paznokcie,i ładnie się mienią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek:)taki delikatny oj dzisiaj to naprawde wspomnienie lata się sprzyda bo na polku szaro:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm cudowny kolor!<3 całkowicie pasowałby do mojego sweterka :] Muszę wybrać się do Rossmanna :). A w wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale pięknie, tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń