piątek, 15 listopada 2013

różyczki


Witajcie!

Dziś przedstawiam Wam pierwsze wykonane przeze mnie zdobienie z różyczkami. Uwielbiam wszystkie kwieciste zdobienia! A do tego mani zainspirowało mnie zdjęcie widoczne na głównej stronie bloga Anity Nails,  które niesamowicie mi się spodobało :) Moje wyszło dość podobnie :) 


Przyznam, że bałam się zabierać za do zdobienie bo wydawało mi się bardzo trudne. Ale nie taki diabeł straszny ;) Udało się za pierwszym razem! Jedynie prawa ręka wyszła mi trochę mniej dokładnie i dlatego jej nie pokazuje nawet ;) Musiałam nad nią trochę dłużej dłubać. Lewą rękę mam bardzo niewyćwiczoną jeśli chodzi o malowanie.

Oto zdjęcia:







Zapomniałam zrobić zdjęcia lakieru podkładowego ale jest to miętowy Jumpy Vipera Cosmetics nr 164.
Reszta zdobienia w całości wykonana farbkami akrylowymi.


Co myślicie o moich różyczkach?

Pozdrawiam serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. świetne są te różyczki ja miałam zrobić tak samo z paseczkami ale wtedy strasznie było tego dużo więc chciałam to zrobić inaczej po mojemu żeby nie było jak wszyscy i Ty tez masz inne bo masz i pasy poziome i pionowe podoba mi się bardzo i dziś już widze drugi raz takie zdobienie i sama aż bym sobie je zrobiła tym razem z pasami :) extra i miło mi że byłam Twoją inspiracją :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorrki, że wszystko w ciągu napisałam bez przecinków ale leciałam to co myślałam. Ostatnio często gubię się w myślach więc mam nadzieję, że mi to wybaczysz :)

      Usuń
    2. może i popularne zdobienie ale mnie się baaardzo podoba i chciałam sama spróbować to wykonać i ponosić na pazurkach :) i się bardzo cieszę, że w jakoś to wyszło :)

      Usuń
  2. super wzorek :) zakochałam się w nim ;) żałuję, że ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz spróbować, ja też tak myślałam i odkładałam to w nieskończoność bo za trudne aż w końcu spróbowałam i okazało się nie tak trudne na jakie wygląda! :)

      Usuń
  3. Rewelacja, bardzo dobrze wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i dziękuję , to moje pierwsze mani z kwiatkami ale już wiem, że na tym nie poprzestanę i będę robić następne :D

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba kształt tych paznokci :) Będę musiała taki uzyskać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne różyczki :) Paznokcie prezentują się świetnie :) Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na paznokcie

    OdpowiedzUsuń