poniedziałek, 11 listopada 2013

zielono-żółte cieniowanie



Witajcie! 
Trochę mnie tu nie było. Na początku smutna wiadomość- musiałam skrócić paznokcie... :(  Złamał mi się jeden na zakupach, niefortunnie złapałam ciężkie siatki i trach! :( Nie kombinowałam już nic tylko skróciłam resztę. Ale nie ma co rozpaczać bo paznokcie odrosną ;)
Dzisiaj poszły w ruch farbki akrylowe. Cieniowanie zielono-żółte plus czarne wzorki namalowane również farbką. To moje pierwsze ombre i nie wiem jak Wam ale mi baaardzo się podobają :) 
Ok, nie będę się rozpisywać, pokazuję zdjęcia :)





w świetle dziennym

 Właśnie zobaczyłam podgląd posta i tak widzę, że te zdobienie ładnie wpasowuje się w kolorystykę bloga ;) Wzorki nie są bardzo równe ale zapewniam, że takie właśnie fajnie wyglądają na żywo :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. świetnie wykonałaś to zdobienie i powiem Ci że pasowałoby do projektu u Cherry Nails na 3 tydz bodajże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przeczytałam o tym projekcie. Faktycznie by pasowało, na 3 lub na 6 :) zastanowię się czy nie wziąć udziału, to był by mój pierwszy projekt :)

      Usuń
  2. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam Cię: http://kala1990.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń