poniedziałek, 11 listopada 2013

zielono-żółte cieniowanie



Witajcie! 
Trochę mnie tu nie było. Na początku smutna wiadomość- musiałam skrócić paznokcie... :(  Złamał mi się jeden na zakupach, niefortunnie złapałam ciężkie siatki i trach! :( Nie kombinowałam już nic tylko skróciłam resztę. Ale nie ma co rozpaczać bo paznokcie odrosną ;)
Dzisiaj poszły w ruch farbki akrylowe. Cieniowanie zielono-żółte plus czarne wzorki namalowane również farbką. To moje pierwsze ombre i nie wiem jak Wam ale mi baaardzo się podobają :) 
Ok, nie będę się rozpisywać, pokazuję zdjęcia :)





w świetle dziennym

 Właśnie zobaczyłam podgląd posta i tak widzę, że te zdobienie ładnie wpasowuje się w kolorystykę bloga ;) Wzorki nie są bardzo równe ale zapewniam, że takie właśnie fajnie wyglądają na żywo :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. świetny efekt.
    oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wykonałaś to zdobienie i powiem Ci że pasowałoby do projektu u Cherry Nails na 3 tydz bodajże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przeczytałam o tym projekcie. Faktycznie by pasowało, na 3 lub na 6 :) zastanowię się czy nie wziąć udziału, to był by mój pierwszy projekt :)

      Usuń