wtorek, 19 listopada 2013

Projekt "Kreuj ciąg dalszy" - tydzień 2.


Witajcie!

Jest już późno, więc będę się streszczać ;) 

To już drugi tydzień projektu o którym pisałam tu klik. Kolejny kształt i kolejne pomysły. 

Gdy za pierwszym razem spojrzałam na kształt na 2 tydzień co by tu z tego zrobić, pierwsze co mi przyszło do głowy: to może być łódka! A skoro łódka- to morze. Skoro morze to marynarz! Więc przedstawiam Wam tematykę marynarską na moich paznokciach :)











Przyznaję, że trochę się przy tym zdobieniu natrudziłam. Paski namalowałam przy pomocy taśmy izolacyjnej- naprawdę świetnie się sprawdza. Używałam i lakierów i farbek akrylowych ale ciężko wypisać bo kombinowałam różnymi. Jednak najwięcej użyłam tych ze zdjęcia poniżej.





Mam nadzieję, że się Wam spodoba moja interpretacja wzoru :)

Pozdrawiam serdecznie :)


6 komentarzy:

  1. Super, szczególnie kciuk mi się podoba :)

    P.S. Ostatni dzień rozdania, wpadnij: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. przełamywanie stereotypów - morskie mani jesienią, i bardzo fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie miałam taki sam pomysł ale byłaś pierwsza wiec myślę dalej:)mam troche czasu jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to szkoda, że się rozmyśliłaś, nawet jak ten sam pomysł to ciekawa jestem jak Ty byś to przedstawiła :)

      Usuń
  4. cudnie Ci to wyszło :) i pomysłowo

    OdpowiedzUsuń