wtorek, 3 grudnia 2013

Projekt "Kreuj ciąg dalszy" - tydzień 3.


Witajcie po krótkiej przerwie! 

Dziwnie mi minął ubiegły tydzień, brakowało mi zaglądania na bloga :) Ale działo się trochę w moim życiu i naprawdę nie miałam kiedy pisać postów. Jedną rzeczą z tego tygodnia się pochwalę- obroniłam się. W końcu mogę zamknąć w moim życiu etap edukacji :) No chyba, że zajdzie potrzeba się dokształcić jakimś kursem, ale na pewno to już nie będą studia. Pięć lat w zupełności mi wystarczy ;)

Teraz powracam do mojej działalności na blogu. Wrzucam zaległy 3 tydzień projektu u Cherry Nails. Dosłownie przed chwilką skończyłam malować.

Kształt na ten tydzień to znak X. Ja wymyśliłam, że zrobię z niego kokardki. 

Paznokcie pomalowałam pastelowymi kolorami. Chciałam, żeby było delikatnie.









Do tego mani użyłam lakierów ze zdjęcia poniżej i farbek.





Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. ale cukierkowe te paznokcie :))
    super Ci wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oo gratuluje :) a co do zdobienia to uważam, że jest to jedno z najlepszych prac w tym tygodniu, cudnie to wymyśliłaś, kokardki są przeurocze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne! naprawdę świetny pomysł, aż uśmiech się ciśnie na twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super, bardzo fajny pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń