wtorek, 3 grudnia 2013

Projekt "Kreuj ciąg dalszy" - tydzień 4.


Witajcie!

Dziś z samego rana wzięłam się za malowanie. Nadszedł 4 tydzień projektu u Cherry Nails. Kształt na ten tydzień to kółeczko po jednej stronie paznokcia. Nie miałam pomysłu więc zaczęłam zdobienie od tego właśnie kółeczka i tak dalej poszło :) Nic skomplikowanego ale efekt końcowy uważam za ciekawy :)

Jestem tylko trochę niezadowolona z ombre! Na żywo wygląda bardzo ładnie a na zdjęciach z lampą między kolorem bordowym a czerwonym nie ma łagodnego przejścia :(  Nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzić jak będzie to wyglądało z ujęcia aparatu bo bym mogła wtedy poprawić. Ale na przyszłość będę już wiedziała :) Aparat podkreśla każdy mankament. Proszę, uwierzcie mi na słowo, że na gołe oko to przejście jest łagodne ;)










Ombre wykonałam farbkami akrylowymi. 
Jeśli chodzi o zdobienie to do białych kropeczek użyłam lakieru miss sporty Et Voila do frencha (jest mocno kryjący) a bordowe kropy uzyskałam nakładając na siebie  miss sporty up to 10days w kolorze 505 i miss sporty Clubbing 040.



Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. ładnie wyszło :)
    jeszcze się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło, bardzo oryginalne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowo i uroczo mi się podoba :) kolorki żywe i ciepłe w sam raz na tą zimną aurę na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. otagowałam Cię, jeśli masz ochotę to zapraszam do odpowiedzi na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pomysł na zdobienie, fajnie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne, świetnie wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super kropy ;) mnie wzięło na kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń