poniedziałek, 18 listopada 2013

Nail Art z H&M



Witajcie!

Dziś chciałam Wam pokazać mój najnowszy nabytek - zestaw do zdobienia paznokci z h&m. Zobaczyłam i stwierdziłam, że muszę tego spróbować! Jeszcze go nie testowałam ale mam nadzieję, że zestaw mnie nie rozczaruje :)

W zestawie znajdują się 3 lakiery do zdobień w bardzo energetycznych kolorach: turkus, fiolet i pomarańcz. Przydadzą się na pewno :)
Lakiery oczywiście mają cieniutkie pędzelki do zdobień.




 To co spodobało mi się najbardziej - do zestawu dołączone są szablony. Możemy za ich pomocą stworzyć 20 różnych wzorów. Szablony mają formę naklejek, które po zamalowaniu odklejamy. Mam tylko nadzieję, że można ich używać wielokrotnie bo jeśli nie to będzie to wielka porażka tego zestawu!




Szablony od razu podziałały na moją wyobraźnię. Wydaje się, że będzie można poszaleć i tworzyć ciekawe zdobienia. Mam nadzieję, że będą wygodne w użyciu.



Z tyłu opakowania zilustrowana jest instrukcja użycia.

Zestaw w cenie 29.90 PLN. Na pewno niedługo na blogu pojawią się zdobienia z tych szablonów i moja ocena zestawu. Mam nadzieję, że nie okaże się klapą.

A Wy co myślicie o takich bajerkach do zdobień?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. zestawik bardzo ładny ale cena już nie fajna drogo sobie liczą za nie. Ciekawa jestem ich recenzji więc czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń